Organizační kultura českých firem
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)
Hlavní účastníci
Masarykova univerzita / Ekonomicko-správní fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Organizational Culture of Czech Firms
Anotace anglicky
The proposed project focuses on the analysis of the organizational culture of the Czech firms with regard to their strategic behaviour. The purpose of the research which should involve some 120 firms is to map typical features of the organizational culture in terms of organizational values and elementary assumptions and attitudes, by means of applying empirical construction of typologies, and describe the behavioural tendencies in organizations of different cultural patterns. The research should extendthe present scientific knowledge in this area and thus contribute to the effective management of the Czech firms.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
AO - Sociologie, demografie
CEP - další vedlejší obor
AN - Psychologie
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Cílem výzkumu bylo prostřednictvím empirické konstrukce typologie zmapovat typické obsahy strategických aspektů organizační kultury českých výrobních firem. Obsah organizační kultury byl identifikován na úrovni hodnot, uznávaných ve firmách, na úrovni ne
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2002
Ukončení řešení
1. 1. 2004
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7
Datum dodání záznamu
2. 6. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
1 018 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
976 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
42 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč