Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační strategie organizace v národním a mezinárodním prostředí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Vysoká škola ekonomická v Praze / Fakulta podnikohospodářská

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Comunication Strategy of the Organization in National and International Context

  • Anotace anglicky

    The aim is to study and map out a system of both internal and external communication and to identify its links and relations to the other organizational phenomena (culture, identity, image, public relations, human resource management, marketing etc.). With this general aim is associated also an effort to find out where are the weakest points and liabilities of the Czech managers' communication competence. The project should result into elaboration of the communication model for a relatively open organization. As such this model would become a particular part of a culture of organization and would be sensitive and reactive to a variety of influences. Of a special importance in respect to a communication process seems to be a wider context createdby thenew communication technologies and particularly by internet and intranet as well as by the globalization process, integration processes and development of science. In order to achieve the objectives mentioned above an empirical research focused on

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - vedlejší obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - další vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Cílem řešeného projektu bylo vypracovat popis komunikace v podniku, s tím, že se následně bude moci vypracovat model komunikace s vyváženými vazbami mezi jednotlivými oblastmi komunikace v organizaci. Význam komunikace v organizaci je velký, úspěch podni

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 030 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    936 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    94 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč