Komunikační strategie organizace v národním a mezinárodním prostředí
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)
Hlavní účastníci
Vysoká škola ekonomická v Praze / Fakulta podnikohospodářská
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Comunication Strategy of the Organization in National and International Context
Anotace anglicky
The aim is to study and map out a system of both internal and external communication and to identify its links and relations to the other organizational phenomena (culture, identity, image, public relations, human resource management, marketing etc.). With this general aim is associated also an effort to find out where are the weakest points and liabilities of the Czech managers' communication competence. The project should result into elaboration of the communication model for a relatively open organization. As such this model would become a particular part of a culture of organization and would be sensitive and reactive to a variety of influences. Of a special importance in respect to a communication process seems to be a wider context createdby thenew communication technologies and particularly by internet and intranet as well as by the globalization process, integration processes and development of science. In order to achieve the objectives mentioned above an empirical research focused on
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AE - Řízení, správa a administrativa
CEP - vedlejší obor
AH - Ekonomie
CEP - další vedlejší obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Cílem řešeného projektu bylo vypracovat popis komunikace v podniku, s tím, že se následně bude moci vypracovat model komunikace s vyváženými vazbami mezi jednotlivými oblastmi komunikace v organizaci. Význam komunikace v organizaci je velký, úspěch podni
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2002
Ukončení řešení
1. 1. 2004
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7
Datum dodání záznamu
2. 6. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
1 030 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
936 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
94 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč