Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení pracovní činnosti vysokoškolského pedagoga (vědce) jako základ pro alokaci mzdových prostředků

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 2 (SGA02003GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Vysoká škola ekonomická v Praze

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    An Assessment of a University Teacher (Associate) Job Performance as a Basic of the Wage Means Allocation

  • Anotace anglicky

    There is no detailed description of evaluation and quantification of university teacher's work in current literature. Duties of university teacher consist from three different ways of teaching (lectures, seminars and colloquiums); expert articles publishing, grant proposals working out and participation in scientific developmental projects and preparation of textbooks. Because of facts mentioned above is the evaluation of individual tasks for quantification of each worker's output very difficult.A possible way of solution can be a thorough analysis and comparison of two systems used at different schools and consequential evaluation of individual completely different tasks by means of questionnaire research. The objective is to create a new general point system for evaluation of working outputs. New mechanism of allocation (supposing the same resources) will provide certain consensus among all participants. The differences between new proposed system and the old one will be found out in the

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V současné literatuře není dosud podrobně rozebrán způsob kvantifikace pracovní činnosti vysokoškolského pedagoga. Vzhledem k velmi rozmanité pracovní činnosti se to jeví jako obtížný proces.  Cílem výzkumu bylo potvrzení nebo vyvrácení hypotézy, že je m

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2003

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    837 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    703 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    134 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč