Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 6 (SGA02004GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Changes of behavior of business domain evoked by economic transformation and new consumer trends
Anotace anglicky
After 1989, changes in political and economical situation in the Czech Republic have started the transformation of our national economy. These changes markedly influenced and modified methods of selling as well as the buying behaviour of Czech people. They also increased consumers requirements concerning range, quality, safety and availability of offered goods. The distribution channels were restructured and new methods and systems of selling were established. The gravitation power of selling units increased considerably and this was also reflected in the structure of customers because they arrived to supermarkets from much longer distances. These changes were also associated with a better assortment of services, goods and entertainment so that peoplehad an opportunity to satisfy not only their consumer's but also cultural, social and personal needs. The importance and dynamics of these changes contributed to a further development of co-operation within the framework of European and even
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
V prvním roce řešení byla především shromažďována data a byly vypracovány potřebné analýzy. V oblasti zkoumání chování spotřebitele bylo provedeno rozsáhlé dotazníkové šetření, kde bylo vyhodnoceno a následně zpracováno celkem 1750 dotazníků zaměřených n
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2004
Ukončení řešení
1. 1. 2006
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP07-GA0-GA-U/03:2
Datum dodání záznamu
16. 10. 2007
Finance
Celkové uznané náklady
1 275 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 275 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč