Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 6 (SGA02004GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Changes of behavior of business domain evoked by economic transformation and new consumer trends

  • Anotace anglicky

    After 1989, changes in political and economical situation in the Czech Republic have started the transformation of our national economy. These changes markedly influenced and modified methods of selling as well as the buying behaviour of Czech people. They also increased consumers requirements concerning range, quality, safety and availability of offered goods. The distribution channels were restructured and new methods and systems of selling were established. The gravitation power of selling units increased considerably and this was also reflected in the structure of customers because they arrived to supermarkets from much longer distances. These changes were also associated with a better assortment of services, goods and entertainment so that peoplehad an opportunity to satisfy not only their consumer's but also cultural, social and personal needs. The importance and dynamics of these changes contributed to a further development of co-operation within the framework of European and even

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V prvním roce řešení byla především shromažďována data a byly vypracovány potřebné analýzy. V oblasti zkoumání chování spotřebitele bylo provedeno rozsáhlé dotazníkové šetření, kde bylo vyhodnoceno a následně zpracováno celkem 1750 dotazníků zaměřených n

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2004

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2006

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP07-GA0-GA-U/03:2

  • Datum dodání záznamu

    16. 10. 2007

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 275 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 275 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč