Železniční doprava - institucionální postavení, hospodářská politika a ekonomická teorie
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 6 (SGA02004GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Railway transport - institutional aspects, economic theory and policy
Anotace anglicky
The aim of the project is to analyse economic-political systems in relation to railway transport using own methodology. Detailed analysis of historical development and a broader context of expansion of railways will result in formulating the conditions,which are favourable to railway transport development, under which the railway transport functions well and efficiently. The purpose of the project is not to propose a concrete reform of a concrete transport company, but to propose fundamental changes ofinstitutional position of railway transport in the country's economic/political system. Then a portfolio of possible solutions of the transport concept regarding railway transport will be created within the theory of economic policy. The principal outputof the project will be a monograph summarising the methodological procedure in the analysis of institutional position of railway transport The other outcomes are supposed to be three studies using the proposed methodology that will be focused on more
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt byl založen na interdisciplinárním přístupu a aplikaci nestandardních metod pro analýzu efektivity železniční dopravy. Kromě základních ekonomických kritérií byla uplatněna i kritéria společenská, dále byla využita historická metoda a metoda zalo
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2004
Ukončení řešení
1. 1. 2006
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP07-GA0-GA-U/03:2
Datum dodání záznamu
16. 10. 2007
Finance
Celkové uznané náklady
982 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
982 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč