Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    402/05/0152

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Gender roles in consumer marketing perspective

  • Anotace anglicky

    The levelling of gender roles seems to be one of the contemporary cultural expressions which are important in marketing orientation on consumer markets. The reason of the planned project is to estimate the rate in which this trend is realized and to estimate the importance of its impact on possibilities of marketing strategies (where market segmentation may be the first issue). The project deals especially with the following set of problems: a) the importance and position of traditionally female/male consumer products, b) the range of typically female/male leisure time patterns, c) the penetration of remarkable differences in female/male medial behaviour, d) differences of famele/male behaviour in relations to other marketing tools, e) the penetrationof relatively specific trends of gender roles directions such as "new traditionalists", "new fathers", "Girl Power", f) the reflections of gender roles in their portrayal in marketing communication especially in advertising in long-term

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Pro splnění cílů projektu byly zvoleny tři základní výzkumné linie. Šlo o data minig databází MML-TGI, o získávání primárních dat týkajících se vnímání rodových rolí mezi spotřebiteli a o obsahové analýzy zobrazování rodových rolí v inzerci. Výsledky naz

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2007

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 5. 2007

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP08-GA0-GA-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    16. 12. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    664 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    664 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč