Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
402/05/0152
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Gender roles in consumer marketing perspective
Anotace anglicky
The levelling of gender roles seems to be one of the contemporary cultural expressions which are important in marketing orientation on consumer markets. The reason of the planned project is to estimate the rate in which this trend is realized and to estimate the importance of its impact on possibilities of marketing strategies (where market segmentation may be the first issue). The project deals especially with the following set of problems: a) the importance and position of traditionally female/male consumer products, b) the range of typically female/male leisure time patterns, c) the penetration of remarkable differences in female/male medial behaviour, d) differences of famele/male behaviour in relations to other marketing tools, e) the penetrationof relatively specific trends of gender roles directions such as "new traditionalists", "new fathers", "Girl Power", f) the reflections of gender roles in their portrayal in marketing communication especially in advertising in long-term
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
AO - Sociologie, demografie
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Pro splnění cílů projektu byly zvoleny tři základní výzkumné linie. Šlo o data minig databází MML-TGI, o získávání primárních dat týkajících se vnímání rodových rolí mezi spotřebiteli a o obsahové analýzy zobrazování rodových rolí v inzerci. Výsledky naz
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2005
Ukončení řešení
31. 12. 2007
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
2. 5. 2007
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP08-GA0-GA-U/04:3
Datum dodání záznamu
16. 12. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
664 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
664 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč