Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzťah medzi podnikovým darcovstvom, reklamou a daňovou legislatívou v Českej Republike

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Centrum pro ekonomický výzkum a doktorská studia

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Corporate charity giving, advertising and taxes in the Czech Republic

  • Anotace anglicky

    The aim of this research is to explore the impact of tax legislation and corporate foundations on the relationship between corporate charity and advertising in the Czech Republic using the panel data econometric methods. We claim that the legislationguiding corporate charity (deductions of donations) in the Czech Republic is too complicated resulting in corporations not attempting to use the advantages they may get from corporate giving but preferring an easier option to donate, namelyadvertising/sponsoring. The proposed study is a unique empirical work exploring topics of increasing importance in transition countries generally, the Czech Republic including. There has not been any similar study performed in this area, one of thereasons is the serious lack of data on giving. We want to fill in this gap by collecting our own data set on corporate giving and estimating the proposed hypotheses. The results of our research will help to better understand and possibly imporove the

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V tejto práci sme sa zaoberali filantropickým správaním sa firiem v Českej a Slovenskej republike. Zamerali sme sa na štúdium motivácie k darcovstvu, vplyv daňovej politiky, a identifikáciu charakteristík, ktoré odlišujú firmy, ktoré dávajú od tých, ktor

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2005

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2005

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP06-GA0-GA-U/07:6

  • Datum dodání záznamu

    15. 1. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    130 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    130 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč