Vzťah medzi podnikovým darcovstvom, reklamou a daňovou legislatívou v Českej Republike
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 8 (SGA02005GA-ST)
Hlavní účastníci
Univerzita Karlova / Centrum pro ekonomický výzkum a doktorská studia
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Corporate charity giving, advertising and taxes in the Czech Republic
Anotace anglicky
The aim of this research is to explore the impact of tax legislation and corporate foundations on the relationship between corporate charity and advertising in the Czech Republic using the panel data econometric methods. We claim that the legislationguiding corporate charity (deductions of donations) in the Czech Republic is too complicated resulting in corporations not attempting to use the advantages they may get from corporate giving but preferring an easier option to donate, namelyadvertising/sponsoring. The proposed study is a unique empirical work exploring topics of increasing importance in transition countries generally, the Czech Republic including. There has not been any similar study performed in this area, one of thereasons is the serious lack of data on giving. We want to fill in this gap by collecting our own data set on corporate giving and estimating the proposed hypotheses. The results of our research will help to better understand and possibly imporove the
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
V tejto práci sme sa zaoberali filantropickým správaním sa firiem v Českej a Slovenskej republike. Zamerali sme sa na štúdium motivácie k darcovstvu, vplyv daňovej politiky, a identifikáciu charakteristík, ktoré odlišujú firmy, ktoré dávajú od tých, ktor
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2005
Ukončení řešení
1. 1. 2005
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP06-GA0-GA-U/07:6
Datum dodání záznamu
15. 1. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
130 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
130 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč