Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
402/06/0577
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company
Anotace anglicky
The aim of the project is to develop a methodological approach to increase the company performance efficiency through the differentiated customer relationships management (CRM) based on actual and potential customer value to the company. First, the present approaches to the differentiated CRM, the criteria used in decisions about market care and offer differentiation, and the ways of differentiation will be explored in the selected companies in the Czech Republic operating both on B2B markets and on consumer markets. Second, the conditions of determination of the actual and potential customer value to the company will be examined in selected companies and a methodology for determination of the actual and potential customer value using principles of Activity Based Costing method (ABC) will be developed. Third, the project will also develop methods for market segmentation according to the customer value to a company and possible strategies for a development of unique customer value for various
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
AE - Řízení, správa a administrativa
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Vytyčené cíle výzkumu byly splněny a rozvinuly dosavadní poznatky v studované oblasti. Primární výzkumy v podnicích, působících na B2C a B2B trzích, potvrdily, že se stále více pro zvýšení výkonnosti podniků uplatňuje strategie CRM, a to na B2B trzích vž
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2006
Ukončení řešení
31. 12. 2008
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
25. 4. 2008
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP09-GA0-GA-U/02:2
Datum dodání záznamu
22. 10. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
1 588 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 588 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč