Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Vysoké učení technické v Brně / Fakulta podnikatelská

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Corporate image as a reflection in the mind of and individual

  • Anotace anglicky

    Proposed project is focused on deeper analysis of the corporate image in the mind of an individual and on the assessing of the validity of methods used for analysis of image. The project´s objectives are: - to use a number of different methods (both qualitative and qualitative) to assess image of several sufficiently known companies from the service sector and to compare their representation in the mind of respondents from the content and structure point of view, - to assess the contribution, characteristics and limitations (if any) of individual research approaches.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    1. Cíle projektu - použití různých metod zjišťování obsahu image u známých objektů služeb (4 české a 7 zahraničních bank působících v ČR) a porovnání jejich výsledků z hlediska obsahu i struktury a zhodnocení přínosu a specifika jednotlivých postupů byl

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2000

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2001

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2002/GA0/GA02GA/U/N/7:3

  • Datum dodání záznamu

    1. 4. 2003

Finance

  • Celkové uznané náklady

    545 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    445 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    192 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč