Image firmy jako obraz ve vědomí jednotlivce
Cíle projektu
Navrhovaný projekt je zaměřen na hlubší analýzu image firmy jako obrazu ve vědomí jednotlivce a zjištění validity metod používaných k výzkumu image. Cílem navrhovaného projektu je: - použít rozmanité metody (kvalitativní i kvantitativní) ke zjištění image několika dostatečně známých firem z oblasti služeb a porovnat zjištěný obraz těchto firem ve vědomí respondentů z hlediska obsahu a struktury - zhodnotit přínos, specifika a eventuální omezení jednotlivých metod analýzy image.
Klíčová slova
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)
Hlavní účastníci
Vysoké učení technické v Brně / Fakulta podnikatelská
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Corporate image as a reflection in the mind of and individual
Anotace anglicky
Proposed project is focused on deeper analysis of the corporate image in the mind of an individual and on the assessing of the validity of methods used for analysis of image. The project´s objectives are: - to use a number of different methods (both qualitative and qualitative) to assess image of several sufficiently known companies from the service sector and to compare their representation in the mind of respondents from the content and structure point of view, - to assess the contribution, characteristics and limitations (if any) of individual research approaches.
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AN - Psychologie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory
(dle převodníku)50101 - Psychology (including human - machine relations)
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
50103 - Cognitive sciences
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
1. Cíle projektu - použití různých metod zjišťování obsahu image u známých objektů služeb (4 české a 7 zahraničních bank působících v ČR) a porovnání jejich výsledků z hlediska obsahu i struktury a zhodnocení přínosu a specifika jednotlivých postupů byl
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2000
Ukončení řešení
1. 1. 2001
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2002/GA0/GA02GA/U/N/7:3
Datum dodání záznamu
1. 4. 2003
Finance
Celkové uznané náklady
545 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
445 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
192 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč
Základní informace
Uznané náklady
545 tis. Kč
Statní podpora
445 tis. Kč
81%
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
CEP
AN - Psychologie
Doba řešení
01. 01. 2000 - 01. 01. 2001