Odborný jazyk jako jeden z aspektů cizojazyčné kompetence učitelů základních a středních škol
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)
Hlavní účastníci
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Language for specific Purposes as one the Aspects of Roreign Laguage competence of Primary and secondary Scholl Teachers
Anotace anglicky
The aim of the project is to contribute to the long-life learning conception and to the creating of the learning society in the Czech Republic with orientation to the Ústí nad Labem Region. The project deals with problems of foreign language competence of primary and secondary school teachers with different teaching qualifications. It investigates how the teachers who do not teach foreign languages are prepared for the admission of our country to the European Union. It focuses on their needs and analyses how much the needs vary depending on the teaching qualification, the position at work and the type of school. On the basis of the analysis it develops a language program curriculum for primary and secondary school teachers, and prepares Languagefor Specific Purposes syllabuses. The project especially concentrates on the choice of suitable language skills and genres typical for particular teaching specializations. After monitoring pilot courses that test the syllabuses it prepares realisation of
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Vytyčené cíle byly řešeny a splněny následovně: 2002: zmapování jazykové připravenosti různě aprobovaných učitelů základních a středních škol v ČR, porovnání zjištěných skutečností a jejich analýza. 2003: vytvoření profilu učitele jako uživatele cizího j
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2002
Ukončení řešení
1. 1. 2004
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7
Datum dodání záznamu
2. 6. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
452 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
434 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
18 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč