Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odborný jazyk jako jeden z aspektů cizojazyčné kompetence učitelů základních a středních škol

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Language for specific Purposes as one the Aspects of Roreign Laguage competence of Primary and secondary Scholl Teachers

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to contribute to the long-life learning conception and to the creating of the learning society in the Czech Republic with orientation to the Ústí nad Labem Region. The project deals with problems of foreign language competence of primary and secondary school teachers with different teaching qualifications. It investigates how the teachers who do not teach foreign languages are prepared for the admission of our country to the European Union. It focuses on their needs and analyses how much the needs vary depending on the teaching qualification, the position at work and the type of school. On the basis of the analysis it develops a language program curriculum for primary and secondary school teachers, and prepares Languagefor Specific Purposes syllabuses. The project especially concentrates on the choice of suitable language skills and genres typical for particular teaching specializations. After monitoring pilot courses that test the syllabuses it prepares realisation of

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Vytyčené cíle byly řešeny a splněny následovně: 2002: zmapování jazykové připravenosti různě aprobovaných učitelů základních a středních škol v ČR, porovnání zjištěných skutečností a jejich analýza. 2003: vytvoření profilu učitele jako uživatele cizího j

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    452 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    434 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    18 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč