Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technická výchova - součást humanistického modelu pregraduální přípravy učitelů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Practical Arts - a Part of Humanistic Model of Pre-service Teacher Training

  • Anotace anglicky

    The aim of the proposal is to accept up-to-date European and global trends in pre-service teacher training of practical arts teachers, mainly in relation to European countries and in accordance with the National programme of educational development in ČR. In addition to that, based on the analysis of the present situation, the aim is to set "key educational abilities" as a preparation of students and pupils for a successful civil life including gaining predisposition for a life-long education. One of the internal parts of thefuture curricular changes is the search for new educational techniques and influencing personal values concentrating on European integration, multicultural and environmental education and developing self-responsibility for the effects of technical progress. The expected outcomes of the project are setting the priorities and realization of general postulates in the practical and theoretical teacher training hand in hand with the international trends in education and their

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledky řešení splnily očekávané cíle projektu. Realizační výstupy byly rozšířeny o publikaci souhrných závěrečných výsledků formou monografie. Na základě analýzy a komparace současného stavu výuky předmětů všeobecně technického charakteru na základních

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    708 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    468 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    240 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč