Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 2 (SGA02003GA-ST)
Hlavní účastníci
Masarykova univerzita / Fakulta sportovních studií
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Psychological aspects of in-service teacher education and training
Anotace anglicky
The proposed project is focused on the psychological aspects of in-service teacher education and training. We come out of the assumption that not only political, economical, educational or organisational circumstances play an important role here. Also,psychological aspects of in-service teacher education and training seem to be influential (attitudes of teachers, their expectations, fears, needs, openess to experience and to change etc.). The aim of the project is to find out what are thepsychological aspects of the teaching profession that can influence processes of in-service education and training in relation to specific forms of in-service education and training, and also in relation to specific stages of teachers´ careers. We intentto get these findings by using a set of qantitative and qualitative methods. Among them the prominent role should play the study of relevant literature and documents, questionnaire survey, individual and group interviews, case studies and action
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AN - Psychologie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Hlavní výsledky výzkumného projektu je možné shrnout do několika bodů:1. Příspěvek k vyjasnění některých hlavních teoretických otázek spojených s vytvářením a porozuměním pojmu "další vzdělávání učitelů" a dalších příbuzných pojmů. Kategorizace hlavních
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2003
Ukončení řešení
1. 1. 2005
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP06-GA0-GA-U/07:6
Datum dodání záznamu
15. 1. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
764 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
764 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč