Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 2 (SGA02003GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Fakulta sportovních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Psychological aspects of in-service teacher education and training

  • Anotace anglicky

    The proposed project is focused on the psychological aspects of in-service teacher education and training. We come out of the assumption that not only political, economical, educational or organisational circumstances play an important role here. Also,psychological aspects of in-service teacher education and training seem to be influential (attitudes of teachers, their expectations, fears, needs, openess to experience and to change etc.). The aim of the project is to find out what are thepsychological aspects of the teaching profession that can influence processes of in-service education and training in relation to specific forms of in-service education and training, and also in relation to specific stages of teachers´ careers. We intentto get these findings by using a set of qantitative and qualitative methods. Among them the prominent role should play the study of relevant literature and documents, questionnaire survey, individual and group interviews, case studies and action

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Hlavní výsledky výzkumného projektu je možné shrnout do několika bodů:1. Příspěvek k vyjasnění některých hlavních teoretických otázek spojených s vytvářením a porozuměním pojmu "další vzdělávání učitelů" a dalších příbuzných pojmů. Kategorizace hlavních

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2003

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2005

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP06-GA0-GA-U/07:6

  • Datum dodání záznamu

    15. 1. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    764 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    764 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč