Teoretická východiska výukového využití programů pro mapování pojmů a jejich experimentální ověření v hypermediálním učebním prostředí
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
406/06/1081
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Theoretical sources of the instructional using concept mapping software and their experimental verification in the hypermedia learning environment
Anotace anglicky
Suggested grant has two principal goals: a theoretical analysis of feasibilities of the concept mapping software and its experimental verification of the instructional using in the context of constructivist approach of learning/teaching media education topics by means of the hypermedia learning environment. All results of grant's theoretical work and experimental verification will be summarized in a systematic reviewing study - monograph. This educational technology theme has not been researched and analyzed in the Czech Republic to present day. We must note that this sort of computer applications provides important context in which the student may explicitly well-arange and construct knowledge through active and self-directed learning process.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Uskutečněný grant měl dva základní cíle: teoretickou analýzu možností software pro pojmové mapování a jeho experimentální ověření v kontextu konstruktivistického pojetí učení a vyučování mediální výchově v rámci hypermediálních výukových prostředí. Byla
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2006
Ukončení řešení
31. 12. 2007
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
2. 5. 2007
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP08-GA0-GA-U/04:3
Datum dodání záznamu
16. 12. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
275 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
275 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč