Hry školních dětí
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
406/06/1311
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
School-children Games
Anotace anglicky
We will write a monograph School-children games: a psychologist's point of view; but on ethnographic basis; classifying, describing and analyzing a collection of games. Our collection contains 78 student seminary samplings, gathered in 1995-2001 in classes (21 games in average) of 1st - 9th grade (pupils' age 6-15 years). Social (nonindividual) and traditional (nonartificial) games were described in structural elements: name; players - participants; physical - temporal setting; equipment; logical vs. empirical course; rules and points of controversy; variants; similar games; game's idea, wit or appeal. The book will contain a catalogue of games; structure following the classification of I. and P. Opie: chasing, catching, seeking, hunting, racing,dueling, exerting, daring, guessing, acting, pretending; indexed by agón, alea, mimicry and ilinx - R. Caillois. The analytical part will contain correlation of structural elements and a discussion of classic problems: classification, definition,
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AN - Psychologie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Každý den se děti na celém světě věnují také dětským hrám (games vs. play), těm folklórním, hraným spontánně v dětském kolektivu, mezi dětmi tradovaným a hrami nazývaným. Pokud není popis, sbírání a studium dětských her v akademické obci podceňované, je
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2006
Ukončení řešení
31. 12. 2008
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
25. 4. 2008
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP09-GA0-GA-U/02:2
Datum dodání záznamu
22. 10. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
613 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
613 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč