Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Překážky ve fylogenetickém a ontogenetickém vývoji pojmu nekonečno

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/07/1026

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Obstacles in Phylogenetic and Ontogenetic Development of the Infinity Concept

  • Anotace anglicky

    The development of the facts about infinity in the history of mathematics as a branch of science forms fundamental milestones for its development. We suppose that the development of ideas about infinity, even in the development of an individual, plays asimilar role, specifically in the individual's mathematical education. The hypothesis of the so-called genetic parallel accepted by many specialists supposes identification of the same phenomena in the development of the conception of infinity of the current individual - a pupil or a student. This research will be focused on identification and mechanisms of overcoming obstacles in the concept of infinity, those of epistemological, didactic and ontogenetic origin. For that reason we suppose that activities will be divided into three main areas (spheres) - the studying of the phylogenetic development in the infinity concept within the framework of contemporary population and finally formulation proposals for overcoming of the identified

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    BA - Obecná matematika

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    10101 - Pure mathematics<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Dvě publikace jsou v časopisech, které nejsou vedeny ve světových databázích (WoS, SCOPUS) ani na seznamu recenzovaných neimpaktovaných periodik vydávaných v ČR, u jedné z nich navíc není uvedena dedikace k projektu. Manuskript pro impaktovaný časopis n?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    22. 4. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    22. 1. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    547 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    547 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč