Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interkulturní česko-francouzsko-kanadská studie analyzující interakci rodič-dítě-učitel se zaměřením na školní přípravu.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 11 (SGA02008GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/08/0423

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Intercultural Czech-French-Canadian study analyzing the parent-child-teacher interaction focused on home preparation for school.

  • Anotace anglicky

    Our subject is arranging and assessing the cooperation of parents, teachers and pupils during home preparation for school, and while doing their homework, in the first three years of school attendance. Furthermore, our focus is on intercultural comparison of this issue, in particular between Canada, France and Czech Republic. The proposal of our colleagues from universities (Toulouse, Nimes, Quebec), owing to which we participated in a common intercultural study, became an especially impulse for the study. The study observes the dynamics of school preparation of a pupil and the participation of parents and analyses cognitive, affective and behavioral components of parents attitude to school preparation. The project surveys the way of school preparationin terms of the family, perceived demandingness and the rate of participation from the parents and siblings side, possibilities of free time control and the complex impact on family relationships. We assume that the project would last 4 years (longitudinal research). Apart from qualitative methods, a questionnaire developed by Deslandes will be used (based on question. HPI and Thinking about My Childs Homework or My Homework).

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešení projektu proběhlo podle plánu jak z hlediska odborného tak i z hlediska čerpání finančních prostředků.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2008

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2011

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 4. 2011

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP12-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    2. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 792 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 792 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč