Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využitelnost technik řešení problémů s omezujícími podmínkami v e-learningu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 12 (SGA02009GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/09/0346

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Exploitation of constraint satisfaction problem solving techniques in e-learning

  • Anotace anglicky

    The possibility of tailoring the form and the way of education to needs of particular learners is often highlighted among other advantages of e-learning.  But creation of fully personalized and customized e-courses is difficult and time-consuming. The application of techniques and methods of artificial intelligence can make the whole process more efficient. In the proposed project, we suggest to transfer the constraint satisfaction problem solving techniques into the e-learning domain. These techniquesare used for automated creation of multimedia and for generating solutions in problems where suitable combinations of values of given variables are searched. In the scope of the proposed project, the e-courses implemented in virtual learning environmentsand used at universities will be analyzed. Then those scenarios of manipulations with e-courses will be described, where the constraint programming techniques are applicable. The expected outputs of the projects are mainly the prototype of the application together with the theoretical framework.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20204 - Robotics and automatic control<br>20205 - Automation and control systems<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešení projektu proběhlo podle plánu jak z hlediska odborného tak i z hlediska čerpání finančních prostředků.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2009

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2011

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 4. 2011

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP12-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    2. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    967 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    967 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč