Osobnost hráče počítačových her v adolescenci
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Psychologický ústav AV ČR, v. v. i.
Druh soutěže
—
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Personality of PC Games Player in Adolescence
Anotace anglicky
The submitted project is an attempt to explore the PC games player's personality in adolescence. Our primary task is to find out a relationship between playing computer games and particular personality traits. We suppose some of the traits to be characteristic for a person pursing computer games. The particular personality traits are as follows : 1) personality traits : particularly anxiety, depressiveness, impulsivity, empathy, agressiveness, 2) relation to self : self-assessment, self-efficacy3) motivation : achievement motivation and motivation for computer games playing, 4) social characteristics and outward relations, 5) demanding life situations coping strategies, 6) cognitive characteristics, 7) the achievement at school and importance, which both parents and youngsters ascribe to the grades, 8) health problems. Motivation to play may not be the same for all. We will try to identify different groups of playing youth on basis of different motivation as well as personality characteristics
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AN - Psychologie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Výsledky výzkumu dokončeného projektu význačně přispívají k rozvoji poznatků o vývojovém období adolescence, přinášejí prohloubenější studii specifického fenoménu současné doby (hráči počítačových her) a objasňují jej v kontextu rozvoje osobnosti dospíva
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 1998
Ukončení řešení
1. 1. 2000
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2001/GA0/GA01GA/U/N/9:4
Datum dodání záznamu
—
Finance
Celkové uznané náklady
1 051 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
888 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč