Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalitativní monitoring efektů vybraných institucionálních procesů v životě mladých dospělých se zdravotním postižením

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 14 (SGA02011GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-11-2009

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Qualitative Tracking with Young Disabled People

  • Anotace anglicky

    The purpose of the project is to investigate and explain how new developments in European, national/local policies are impacting on the lives of young disabled adults in the Czech Republic. By combining qualitative longitudinal methods (life stories) with critical policy analysis, the project aims to generate policy-relevant knowledge that is grounded in the experiences and aspirations of young disabled people themselves. Using these methods, the study will provide comparative understanding of national policy regimes in relation to education, family, and work. As a consequence, the project also aims to investigate the potential for using qualitative case study methods to assist in monitoring states’ implementation of international policy obligations, such as those arising from the United Nations and European Union.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • CEP - další vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt podpořil dílčí výzkumné aktivity v rámci více současně řešených grantových projektů, včetně mezinárodních - jeho výsledky jsou proto generalizovány v tomto kontextu. U některých výstupů je obtížné zhodnotit přímý dopad grantové podpory na jejich tvorbu. Hlavní cíle byly však naplněny, nicméně některé požadované slibované výstupy nejsou zcela prokázány.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    8. 12. 2014

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2014

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP15-GA0-GA-U/01:2

  • Datum dodání záznamu

    30. 9. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 130 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 130 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč