Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vytvoření českého nástroje pro měření akademických tacitních znalostí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 15 (SGA02012GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně / Fakulta managementu a ekonomiky

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-12-0821

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Creating a Czech Instrument for Measuring Academic Tacit Knowledge

  • Anotace anglicky

    This project is oriented on the expansion and dissemination of knowledge about the possibilities of the identification and measurement of Tacit Knowledge. Its aim is to create a Czech instrument for the measurement of academic tacit knowledge and to verify this at chosen universities in the Czech Republic. Tacit Knowledge influences the success of individuals. Academic tacit knowledge is to a significant extent to the professional preparation of individuals. If we want to develop this, then we must be able to identify it and also be able to measure it. The creation of an instrument for the measurement of academic tacit knowledge will enable the individualisation and the differentiation of studies, the identification of hidden talents, as well as our better research orientation on those factors which support the forming of tacit knowledge. The project outputs will be a research study of the possibilities for the identification of Tacit Knowledge, the creation of an instrument for the measurement of academic tacit knowledge and a Concluding Study about its verification.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Metodologický postup projektu byl v souladu s původním plánem. Ani po odložení hodnocení však nebyly naplněny publikační záměry. Řešitelé přislíbili osm výstupů typu J, realizovány byly čtyři. Nebyl naplněn žádný výstup v impaktovaném časopise (přislíbeny byly dva).

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2012

  • Ukončení řešení

    7. 4. 2016

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2016

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP17-GA0-GA-U/03:1

  • Datum dodání záznamu

    28. 6. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 868 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 868 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč