Vytvoření českého nástroje pro měření akademických tacitních znalostí
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 15 (SGA02012GA-ST)
Hlavní účastníci
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně / Fakulta managementu a ekonomiky
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
P407-12-0821
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Creating a Czech Instrument for Measuring Academic Tacit Knowledge
Anotace anglicky
This project is oriented on the expansion and dissemination of knowledge about the possibilities of the identification and measurement of Tacit Knowledge. Its aim is to create a Czech instrument for the measurement of academic tacit knowledge and to verify this at chosen universities in the Czech Republic. Tacit Knowledge influences the success of individuals. Academic tacit knowledge is to a significant extent to the professional preparation of individuals. If we want to develop this, then we must be able to identify it and also be able to measure it. The creation of an instrument for the measurement of academic tacit knowledge will enable the individualisation and the differentiation of studies, the identification of hidden talents, as well as our better research orientation on those factors which support the forming of tacit knowledge. The project outputs will be a research study of the possibilities for the identification of Tacit Knowledge, the creation of an instrument for the measurement of academic tacit knowledge and a Concluding Study about its verification.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AN - Psychologie
CEP - vedlejší obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - další vedlejší obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena
Zhodnocení výsledků projektu
Metodologický postup projektu byl v souladu s původním plánem. Ani po odložení hodnocení však nebyly naplněny publikační záměry. Řešitelé přislíbili osm výstupů typu J, realizovány byly čtyři. Nebyl naplněn žádný výstup v impaktovaném časopise (přislíbeny byly dva).
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2012
Ukončení řešení
7. 4. 2016
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
1. 4. 2016
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP17-GA0-GA-U/03:1
Datum dodání záznamu
28. 6. 2017
Finance
Celkové uznané náklady
2 868 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 868 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč