Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Typologie vztahu turistů k atributům prostředí na příkladu vodní komponenty krajiny.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 9 (SGA02009GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    403/09/P053

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The typology of tourist's attitudes towards environment, the case of waters in landscape.

  • Anotace anglicky

    The pressure on tourist regions is often destructive. Negative impacts from tourism occur especially in sensitive landscape areas. There is one common way haw to solve this problem - reduce the level of visitors. However, it is necessary to gain sufficient knowledge about tourist systems before manage the elements of this system. The aim of this proposal is to contribute to this knowledge. The project wants to determine: the factors of perception and image of landscape sub-elements as attractionof tourism; the factors with impact to motivation, preferences, and experiences of tourists; the differences among tourist types.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • CEP - vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    30306 - Sport and fitness sciences<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)<br>50901 - Other social sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Percepce atraktivnosti cílového místa je dána existencí dominantního prvku jednoznačně identifikovatelného jako ?zajímavost? schopná přilákat návštěvníky. Dimenze percepce kvality prostředí jsou dány jeho jedinečností, komplexností, neznámostí pro návšt?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2009

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2010

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 4. 2010

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP11-GA0-GP-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    20. 3. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    244 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    244 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč