Integrace žáků s tělesným postižením ve školních formách tělesné výchovy (zkušenosti a postoje současných i perspektivních učitelů a žáků)
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Postdoktorandské granty
Veřejná soutěž
Postdoktorandské granty 2 (SGA02002GA-PD)
Hlavní účastníci
Univerzita Palackého v Olomouci / Fakulta tělesné kultury
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Integration of students with physical disabilities in school based physical education (experience and attitudes of teachers and students)
Anotace anglicky
Inclusion of students with physical disabilities is one of the current trends in school policy. Integration of these students to school education is guaranteed in school law of Czech Republic. Integration process is slow because of architectural,attitudinal and economic barriers. In many cases students are being included in academic courses and at same time being excluded from participation in physical education. Currently we know very little about the integration of students with physicaldisabilities in physical education. Published research in this area shows some problems with the process of integration. According to the published numbers there was 1028 integrated students with physical disabilities in the year 1997 and it is necessaryto find out about their experiences with this process. We will be using questionnaire and projection techniques with emphasis on the qualitative research. The main task is to specify phenomenous which support successful inclusion of these students in
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Cíle projektu se podařilo naplnit. Přestože jsme v rámci jeho řešení neobsáhli problematiku integrace na celém území České republiky, můžeme shrnout, že ačkoliv proces pedagogické integrace dětí s tělesným postižením začal v ČR již více než před deseti l
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2002
Ukončení řešení
1. 1. 2004
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2005/GA0/GA05GP/U/N/A:8
Datum dodání záznamu
23. 7. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
942 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
642 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
300 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč