Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace žáků s tělesným postižením ve školních formách tělesné výchovy (zkušenosti a postoje současných i perspektivních učitelů a žáků)

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 2 (SGA02002GA-PD)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Fakulta tělesné kultury

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Integration of students with physical disabilities in school based physical education (experience and attitudes of teachers and students)

  • Anotace anglicky

    Inclusion of students with physical disabilities is one of the current trends in school policy. Integration of these students to school education is guaranteed in school law of Czech Republic. Integration process is slow because of architectural,attitudinal and economic barriers. In many cases students are being included in academic courses and at same time being excluded from participation in physical education. Currently we know very little about the integration of students with physicaldisabilities in physical education. Published research in this area shows some problems with the process of integration. According to the published numbers there was 1028 integrated students with physical disabilities in the year 1997 and it is necessaryto find out about their experiences with this process. We will be using questionnaire and projection techniques with emphasis on the qualitative research. The main task is to specify phenomenous which support successful inclusion of these students in

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Cíle projektu se podařilo naplnit. Přestože jsme v rámci jeho řešení neobsáhli problematiku integrace na celém území České republiky, můžeme shrnout, že ačkoliv proces pedagogické integrace dětí s tělesným postižením začal v ČR již více než před deseti l

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GP/U/N/A:8

  • Datum dodání záznamu

    23. 7. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    942 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    642 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    300 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč