Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Střední školství v meziválečném Československu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 8 (SGA02008GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    409/08/P249

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Secondary Schools in Czechoslovakia during the In-Between-War Period (1918 - 1938)

  • Anotace anglicky

    On the basis of the high schools system's study in the first Czechoslovak Republic, the solver of the project wants to contribute to the explanation of the national politics in that multinational country between 1918 and 1938.This school system study simultaneously adds the social history and the history of the mentalities of national minorities in the Czechoslovak Republic. It's a cultural-historic and interdisciplinary research using the contemporary theories of nationalism. A school is defined as aninstitution participating on the formation of an individual's identity controlled by the state. The state is interested in raising loyal citizens. However, the national minorities living in the Czechoslovak Republic also lay claim to school.The project concentrates on the problem of the ordinary social school communication between the state and a minority. The main question is "if and how we succeeded in the effort to unify the interest of the state and the individual national minorities in the

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AB - Dějiny

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)<br>60101 - History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Dne 10.11.2010 bylo povoleno prodloužení lhůty k doručení závěrečné zprávy.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2008

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2010

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 4. 2010

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP11-GA0-GP-U/04:3

  • Datum dodání záznamu

    20. 3. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    601 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    454 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    147 tis. Kč