Obraz ženy v médiích a reklamě a jeho vliv na veřejné mínění o rovnosti mužů a žen
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo práce a sociálních věcí
Program
Výzkum pro státní správu v oblasti sociální politiky,zaměstnanosti a bezpečnosti práce
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Factum Invenio, s.r.o.
Druh soutěže
VZ - Veřejná zakázka
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Image of women in media and advertising and its influence on an opinion on man and women equality
Anotace anglicky
The analysis of media influence on public opinion in relation to men and women equality will be used as a background for co-ordination of activities tending to both genders equality ensuring.
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AO - Sociologie, demografie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
cíle projektu naplněny
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2003
Ukončení řešení
1. 1. 2003
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2004/MPS/MPS4HS/U/N/4:1
Datum dodání záznamu
17. 9. 2004
Finance
Celkové uznané náklady
335 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
335 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč