Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
IAB7028201

Životní strategie v české podnikatelské sféře 90.let

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Akademie věd České republiky

  • Program

    Granty výrazně badatelského charakteru zaměřené na oblast výzkumu rozvíjeného v současné době zejména v AV ČR

  • Veřejná soutěž

    Výzkumné granty 2 (SAV02002-AB)

  • Hlavní účastníci

    Sociologický ústav AV ČR, v. v. i.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Life Strategies in the Czech Business Sphere in the 90`s

  • Anotace anglicky

    The subject of this sociologically oriented project is a case study of the lives of businessmen and businesswomen in today's Czech society. The project offers a comprehensive analysis of social and political mechanisms affecting professional and privatelives of businessmen and businesswomen, with an emphasis placed on a gendered organization of society. It will involve in particular the identification of the processes and results of creating life strategies as individual or group adaptations to the changing social conditions. The projet is divided into two phases: 1. Definition of the social context within which the Czech business sphere and its dynamics have developed. This analysis will pertain in particular to the conditions on the labor marked andthe social-political context from the gender point of view. 2. A qualitative sociological study of individual perceptions of the social environment and the creation of appropriate life strategies by businessmen and busineswomen.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AO - Sociologie, demografie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt dosáhl stanoveného cíle kvalitativně sociologicky zmapovat životní strategie podnikatelek a podnikatelů jako prolínání pracovních a rodinných podmínek a jejich subjektivního vnímání v české společnosti 90.let, kde je podnikání novým fenoménem.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/AV0/AV05IA/U/N/5:3

  • Datum dodání záznamu

    26. 9. 2007

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 692 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    765 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    927 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč