Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
LP03032

Sociokulturní a hudebně výchovná specifika romské minority v kontextu doby

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Zpřístupňování výsledků výzkumu a vývoje

  • Veřejná soutěž

    Zpřístupňování výsledků výzkumu a vývoje 2 (SMSM200200001)

  • Hlavní účastníci

    Ostravská univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Socio-cultural and musical aducational specific features of gipsy minority in the context of the era

  • Anotace anglicky

    To inform Czech public (teachers, educators, gipsy assistants, clinic psychologists etc.) about the results of the original investigations in the fields of musical pedagogy and musicology, which are connected with highly actual phenomenon of romipen. Inthe form of a representative book to widen the unic and hitherto understudied facts about the social-cultural and musical-educational specific features of Gipsies, applicable in their educational process. Evoking and eventually supporting the interest infurther investigations in the fields of musical didactic methdology and musicology directed to Gipsies and Romipen in the context of the present situation in the Czech Republic. To raise the interest of the present and future students of pedagogical andphilosophical faculties in the problems of romipen and the work with minorities, and to motivate them to the intensive study and further personal research growth.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • CEP - další vedlejší obor

    AC - Archeologie, antropologie, etnologie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20103 - Architecture engineering<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50404 - Anthropology, ethnology<br>60102 - Archaeology<br>60401 - Arts, Art history<br>60402 - Architectural design<br>60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)<br>60404 - Folklore studies<br>60405 - Studies on Film, Radio and Television

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt byl řešen na vysoké odborné úrovni. Byly splněny cíle projektu v rozsahu stanoveném smlouvou, resp. rozhodnutím MŠMT. Projekt je svým rozsahem a zaměřením zcela ojedinělý a v zahraničí dosud obdobná práce publikována nebyla.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2003

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2003

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2004/MSM/MSM4LP/U/N/2:1

  • Datum dodání záznamu

    13. 2. 2004

Finance

  • Celkové uznané náklady

    87 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    37 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    50 tis. Kč