Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
LS012032

Výzkum možností systémového zavedení distanční resp. kombinované formy studia v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Projekty pro státní správu

  • Veřejná soutěž

    Projekty pro státní správu (SMSM200131003)

  • Hlavní účastníci

    Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The research of possibilities of systematic introducing of distance or combined form of study within the further education of teachers

  • Anotace anglicky

    The research into possibilities of systematic implementation of distance or combined form of study in further education of teachers. The aims of the research is a comprehensive analysis of the existing system for further education of the teachers, comparison with systems used in selected European countries, expoloring of the up-to-date offer of courses and study programmes, finding of the subject matters for up-dating and extending of the offer and creating of the new distance education products for further education of teachers, and finally verifying that suggested conception is justified, in a field study among experts from the universities and outside of them.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt zmapoval současný stav systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) v ČR a část výzkumných aktivit byla věnována tématu pedagogických kompetencí učitelů vysokých škol.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2001

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2003

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2004/MSM/MSM4LS/U/N/2:1

  • Datum dodání záznamu

    19. 4. 2004

Finance

  • Celkové uznané náklady

    648 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    390 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    258 tis. Kč