Výzkum možností systémového zavedení distanční resp. kombinované formy studia v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program
Projekty pro státní správu
Veřejná soutěž
Projekty pro státní správu (SMSM200131003)
Hlavní účastníci
Centrum pro studium vysokého školství, v.v.i.
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
The research of possibilities of systematic introducing of distance or combined form of study within the further education of teachers
Anotace anglicky
The research into possibilities of systematic implementation of distance or combined form of study in further education of teachers. The aims of the research is a comprehensive analysis of the existing system for further education of the teachers, comparison with systems used in selected European countries, expoloring of the up-to-date offer of courses and study programmes, finding of the subject matters for up-dating and extending of the offer and creating of the new distance education products for further education of teachers, and finally verifying that suggested conception is justified, in a field study among experts from the universities and outside of them.
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - další vedlejší obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt zmapoval současný stav systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) v ČR a část výzkumných aktivit byla věnována tématu pedagogických kompetencí učitelů vysokých škol.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2001
Ukončení řešení
1. 1. 2003
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2004/MSM/MSM4LS/U/N/2:1
Datum dodání záznamu
19. 4. 2004
Finance
Celkové uznané náklady
648 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
390 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
258 tis. Kč