*Zjišťování přidané hodnoty
Cíle projektu
*1. Zajištění účasti ČR na mezinárodním projektu OECD ?Zjišťování přidané hodnoty? (příprava národní podkladové zprávy, připomínkování práce mezinárodní skupiny expertů, vypracování závěrečné zprávy o mezinárodním projektu) 2. Pilotní projekt zjišťovánípřidané hodnoty v ČR (využití našich i mezinárodních zkušeností a dostupných údajů, podpora vlastní evaluace škol a zlepšování jejich práce) 3. Návrh metodického doporučení pro zjišťování přidané hodnoty (pro potřeby MŠMT a ČŠI)
Klíčová slova
school accountabilityschool evaluationstudent assessmentdevelopment of value-added modelsperformancequalityeffectivenessequityinequalityschool intakefamily backgroundschool factorscontext questionnairecomparative survey
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program
Projekty pro státní správu
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VZ - Veřejná zakázka
Číslo smlouvy
18 673/2006-31
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
*Determination of value-added
Anotace anglicky
*1. The participation of the Czech Republic in the OECD project on the development of value-added models in education systems (preparing the Country Background Report, commenting on work of the expert group, preparing a final report on the OECD project)2. Executing a pilot project on the determination of value-added in the Czech Republic (based on Czech and foreign experience and available data, supporting self-evaluation of schools and school improvement) 3. Elaborating recommendations on methods howto determine value-added (for the Czech Ministry of Education and School Inspectorate)
Vědní obory
Kategorie VaV
NV - Neprůmyslový výzkum (aplikovaný výzkum s výjimkou průmyslového)
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
AO - Sociologie, demografie
CEP - další vedlejší obor
AH - Ekonomie
OECD FORD - odpovídající obory
(dle převodníku)50201 - Economic Theory
50202 - Applied Economics, Econometrics
50203 - Industrial relations
50204 - Business and management
50205 - Accounting
50206 - Finance
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
50401 - Sociology
50402 - Demography
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt byl řešen v souladu se zadáním. Byla dosažena řada originálních výsledků a to jak teoretických tak i výsledků s možností přímé aplikace.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 8. 2006
Ukončení řešení
26. 6. 2008
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
10. 3. 2008
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP09-MSM-LS-U/01:1
Datum dodání záznamu
25. 6. 2009
Finance
Celkové uznané náklady
1 053 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 053 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč
Základní informace
Uznané náklady
1 053 tis. Kč
Statní podpora
1 053 tis. Kč
100%
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
CEP
AM - Pedagogika a školství
Doba řešení
01. 08. 2006 - 26. 06. 2008