Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
LTC18006

Rozsáhlá extrakce informací a využití herních principů (gamifikace) pro osvojování nových jazyků na základě

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    INTER-EXCELLENCE

  • Veřejná soutěž

    INTER-EXCELLENCE 13 (SMSM2018LTC01)

  • Hlavní účastníci

    Vysoké učení technické v Brně / Fakulta informačních technologií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    MSMT-16506/2018-7

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Large-Scale Information Extraction and Gamification for Crowdsourced Language Learning

  • Anotace anglicky

    The project aims at contributing to the activities of COST Action CA 16105 - enetCollect - in the areas related to large-scale information extraction from the web and gamification of the preparation and the annotation of multimedia content suitable for various language learning activities. We will explore advanced methods for web-scale crawling and semantic enrichment of the collected material as well as modern human-computer interaction technologies engaging users in the process of acquisition of languages in the form of a game.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    20206 - Computer hardware and architecture

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    JC - Počítačový hardware a software

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt se zaměřil na gamifikaci přípravy a anotování jazykových zdrojů. Byly vytvořeny nové metody pro odpovídání na otázky v přirozeném jazyce, na vyvozování znalostí, včetně hypotetického uvažování, a vytvořeny nástroje pro predikci slovních asociací na základě pokročilých neuronových modelů, využitelné v reálných aplikacích, zveřejněn příslušný software a příspěvky zaměřené na toto téma.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 6. 2018

  • Ukončení řešení

    28. 2. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    9. 3. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-MSM-LT-U

  • Datum dodání záznamu

    29. 6. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 888 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 888 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč