Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
LTE220013

VICOM-GAMETRAIN - Virtuální uvedení do provozu jako základ pro automatické gamifikované simulace školení operátorů pro vysoce automatizované výrobní systémy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    INTER-EXCELLENCE

  • Veřejná soutěž

    SMSM2020LTE08

  • Hlavní účastníci

    BenThor automation s.r.o.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    MSMT-28288/2020-4

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    ViCOM-Game Train

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to automatically generate virtual reality training simulations for operators of automated production systems. The generation will be based on information from a virtual commissioning process and it automatically includes gamification storytelling elements.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    IN - Inovace

  • OECD FORD - hlavní obor

    20204 - Robotics and automatic control

  • OECD FORD - vedlejší obor

    20205 - Automation and control systems

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    20206 - Computer hardware and architecture

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    JC - Počítačový hardware a software<br>JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Tento projekt je inovativním přístupem k vzdělávání pracovníků v průmyslových provozech, který kombinuje technologie virtuální reality a gamifikace s cílem vytvořit efektivně atraktivní způsob školení pro pracovníky, kteří budou pracovat s vysoce automatizovanými výrobními procesy. Projekt je zaměřen na virtuální uvedení do provozu, což znamená, že se pracovníci naučí obsluhovat nové výrobní systémy prostřednictvím virtuální reality. To umožní bezpečné a efektivní učení bez nutnosti reálného nasazení. Součástí projektu jsou i gamifikované prvky, které mají zvýšit motivaci a angažovanost pracovníků při určení nových dovedností. Nejdůležitějším prvkem je vytvořená komplexního a realistického virtuálního prostředí, které zahrnuje všechny důležité prvky výrobního procesu. Během projektu byly vytvořeny virtuální modely výrobních systémů, které byly použity k simulaci provozu systému.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2021

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-MSM-LT-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    6 559 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 280 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    3 279 tis. Kč