Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
ME 602

Metodika a praxe transdisciplinárního poznání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    KONTAKT

  • Veřejná soutěž

    KONTAKT 2 (SMSM200232001)

  • Hlavní účastníci

    Fyzikální ústav AV ČR, v. v. i.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Methods and practice of interdisciplinary knowledge

  • Anotace anglicky

    Interdisciplinary education, study and development of a more extensive knowledge is the growing subject which gradualy introduced to the number of curricula of many international universities. Its creation is associeted with the necessity to interconnect, too specialized fields of physics, chemistry, biology and technical and energetical sciences with province of philosophy, ecology and sociology.Its purpose is to improve integrated metods of education and training in the interdisciplinar transfer of know, wledge,which can be documented by the recently teached courses on scientific world ("On the borderland of science and philosphy of nature". The concept is based on previous experience with the kectures presented at the University of Kyoto 1996 ("Science, of natural energy"). Main result will be the pedagogical cooperation between Japan represneted by the Universities of Kyoto (prof. Suzuki) and of Hiroshima (prof. Koga, whe received Czech title CSC in natural sciences in the year 1991). Further outp

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    NV - Neprůmyslový výzkum (aplikovaný výzkum s výjimkou průmyslového)

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

    BJ - Termodynamika

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20303 - Thermodynamics<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    návštěva 3 japonských profesorů, příprava dohody s TU Liberec a Univerzitou Pardubice, publikace

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/MSM/MSM5ME/U/N/4:2

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 101 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    247 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    854 tis. Kč