Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
ME 946

Dokončení třetí fáze výzkumu PISA v České republice, příprava a realizace čtvrté fáze

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    KONTAKT

  • Veřejná soutěž

    KONTAKT 5 (SMSM2007ME2)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    1322/2010-32

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Termination of 3rd Phase of Programme for International Student Assessment in Czech Republic, Preparation and Implementation of 4th Phase.

  • Anotace anglicky

    Project PISA measures the level of competencies of fifteen-year-olds in reading, mathematics and science. It monitors student learning in different educational systems in countries all over the world and provides information for policy makers about theireducational systems. Two main goals of project PISA in the Czech Republic are to complete and interpret the third phase of the project and to prepare, implement and interpret fourth phase. These goals consist of following research questions: What is thelevel of science, reading and mathematics literacy of the Czech fifteen-year-old students? How has science, reading and mathematics literacy of the Czech students changed during the time? What are the results of the Czech students in the international context? What is homogeneity of educational systems of different participating countries? What influences most the differences among different groups of students? Which steps should be accepted in order the Czech education system will be more effective?

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V letech 2007-2011 byla v České republice dokončena 3. a 4. Fáze mezinárodního výzkumu ve vzdělávání PISA (Programme for International Student Assessment), který je projektem OECD. Výsledky projektu byly zveřejněny v prosinci 2007 a v prosinci 2010, k d?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 5. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2011

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    14. 3. 2011

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP12-MSM-ME-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 7. 2012

Finance

  • Celkové uznané náklady

    12 930 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    7 930 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    5 000 tis. Kč