Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
MEB020904

Přínos kultury žáků při řešení slovních úloh a didaktických situací k matematickému vzdělávání.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    KONTAKT

  • Veřejná soutěž

    KONTAKT 6 (SMSM2008ME3)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    5265/2010-32

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The Contribution of Students? Culture When Solving Word Problems and of Didactical Situations in Mathematics Education

  • Anotace anglicky

    The main objective is theoretical and empirical development of the existing knowledge from the Theory of didactical situations (TDS) and from didactical engineering, namely in the direction of acculturation of students? solving of word problems. In particular, it concerns understanding of conditions of knowledge expansion and its improvement in the period of compulsory school attendance. The project focuses on the didactical aspects of the studied processes.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výsledky z oblasti vědy i její aplikace uvedené v 19 publikacích prokazují potřebu propojení Teorie didaktických situací a antropologických teorií pro hlubší porozumění jevů souvisejících s šířením vědomostí a poznatků ovlivňujících vzdělávání učitelů.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2009

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2010

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    15. 7. 2010

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP11-MSM-ME-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2011

Finance

  • Celkové uznané náklady

    106 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    106 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč