Rozvoj komunikativních dovedností dětí a učitelek v předškolních zařízeních jako prevence komunikačních barier a logopedických poruch
Cíle projektu
Předmětem řešení je ověřovat možnosti jak ovlivnit přípravu učitelek mateřských škol ve smyslu rozvoje komunikačních dovedností a osobnostního rozvoje studentek. Dále je předmětem řešení vypracovatm, ověřit a popsat program pro odstraňování poruch výslovnosti a pro rozvoj řeči metodami dramatické výchovy u dětí v mateřské škole. xxx xxx
Klíčová slova
Komunikacetréning komunikačních dovednostídramatická výchova
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program
Resortní výzkum Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
—
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
The development of communicative barriers and tongue defects
Anotace anglicky
—
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory
(dle převodníku)50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
—
Zhodnocení výsledků projektu
xxx
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 1995
Ukončení řešení
1. 1. 1995
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/1996/MSM/MSM6RS/V/1:1
Datum dodání záznamu
—
Finance
Celkové uznané náklady
0 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
0 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč
Základní informace
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
CEP
AM - Pedagogika a školství
Doba řešení
01. 01. 1995 - 01. 01. 1995