Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TA01031225

Progresivní zábradelní svodidlo

Cíle projektu

Cílem projektu je návrh nového progresivního typu zábradelního svodidla pro mosty pozemních komunikací. Progresivnost návrhu spočívá v technických a uživatelských vlastnostech svodidla, v ekonomických ukazatelích a v estetickém ztvárnění svodidla. Hlavnídůraz je kladen na návrh výrobně levnějšího typu svodidla splňujícího požadavky předepsané úrovně zadržení, na bezproblémové osazení a kotvení svodidla do mostních betonových říms, na zajištění dlouhodobé protikorozní ochrany všech prvků svodidla, na snadnou výměnu jednotlivých poškozených prvků svodidla a na jednoduchou údržbu svodidla. Projekt předpokládá ověření navrženého nového typu svodidla pomocí bariérové zkoušky.

Klíčová slova

Progressive crash barrier for vehicles and foot passengersproposal declining barriersVerification design barriersRelease TP crash barrier for vehicles and foot passengers

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a experimentálního vývoje ALFA

  • Veřejná soutěž

    ALFA 1 (STA02011TA01)

  • Hlavní účastníci

    OK-BE spol. s r.o.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    20110233

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Progressive crash barrier for vehicles and foot passengers

  • Anotace anglicky

    The project aims to design a new type of progressive crash barriers for vehicles and foot passengers on the road bridges. Progressiveness lies in the technical and user behavior barriers, the economic indicators and aesthetic design barriers. The main emphasis is on design production and expensive type of barriers that meets the requirements prescribed level of detention, the smooth installation of crash barriers and anchor the bridge concrete ledges, to ensure long-term corrosion protection for all elements of the barriers to easy exchange of damaged elements of the rails and crash barriers for easy maintenance. The project envisages a new type of verification of the proposed barriers using the barrier test.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    IF - Infrastruktura výzkumu, vývoje a inovací

  • CEP - hlavní obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - vedlejší obor

    JN - Stavebnictví

  • CEP - další vedlejší obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    20101 - Civil engineering
    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
    20104 - Transport engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Výstupy a výsledky byly dosaženy v souladu se Smlouvou/Rozhodnutím o poskytnutí účelové podpory, popř. platného Dodatku k této Smlouvě.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2011

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 3. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-TA0-TA-U/07:1

  • Datum dodání záznamu

    27. 7. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    12 382 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    9 319 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    3 063 tis. Kč

Základní informace

Uznané náklady

12 382 tis. Kč

Statní podpora

9 319 tis. Kč

75%


Poskytovatel

Technologická agentura ČR

CEP

JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

Doba řešení

01. 01. 2011 - 31. 12. 2013