Progresivní zábradelní svodidlo
Cíle projektu
Cílem projektu je návrh nového progresivního typu zábradelního svodidla pro mosty pozemních komunikací. Progresivnost návrhu spočívá v technických a uživatelských vlastnostech svodidla, v ekonomických ukazatelích a v estetickém ztvárnění svodidla. Hlavnídůraz je kladen na návrh výrobně levnějšího typu svodidla splňujícího požadavky předepsané úrovně zadržení, na bezproblémové osazení a kotvení svodidla do mostních betonových říms, na zajištění dlouhodobé protikorozní ochrany všech prvků svodidla, na snadnou výměnu jednotlivých poškozených prvků svodidla a na jednoduchou údržbu svodidla. Projekt předpokládá ověření navrženého nového typu svodidla pomocí bariérové zkoušky.
Klíčová slova
Progressive crash barrier for vehicles and foot passengersproposal declining barriersVerification design barriersRelease TP crash barrier for vehicles and foot passengers
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného výzkumu a experimentálního vývoje ALFA
Veřejná soutěž
ALFA 1 (STA02011TA01)
Hlavní účastníci
OK-BE spol. s r.o.
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
20110233
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Progressive crash barrier for vehicles and foot passengers
Anotace anglicky
The project aims to design a new type of progressive crash barriers for vehicles and foot passengers on the road bridges. Progressiveness lies in the technical and user behavior barriers, the economic indicators and aesthetic design barriers. The main emphasis is on design production and expensive type of barriers that meets the requirements prescribed level of detention, the smooth installation of crash barriers and anchor the bridge concrete ledges, to ensure long-term corrosion protection for all elements of the barriers to easy exchange of damaged elements of the rails and crash barriers for easy maintenance. The project envisages a new type of verification of the proposed barriers using the barrier test.
Vědní obory
Kategorie VaV
IF - Infrastruktura výzkumu, vývoje a inovací
CEP - hlavní obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - vedlejší obor
JN - Stavebnictví
CEP - další vedlejší obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD - odpovídající obory
(dle převodníku)20101 - Civil engineering
20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
20104 - Transport engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Výstupy a výsledky byly dosaženy v souladu se Smlouvou/Rozhodnutím o poskytnutí účelové podpory, popř. platného Dodatku k této Smlouvě.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2011
Ukončení řešení
31. 12. 2013
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
1. 3. 2012
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP14-TA0-TA-U/07:1
Datum dodání záznamu
27. 7. 2020
Finance
Celkové uznané náklady
12 382 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
9 319 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
3 063 tis. Kč
Základní informace
Uznané náklady
12 382 tis. Kč
Statní podpora
9 319 tis. Kč
75%
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
CEP
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
Doba řešení
01. 01. 2011 - 31. 12. 2013