Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepční záměr řízení železničního provozu na tratích ve vlastnictví státu ? České republiky

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program veřejných zakázek ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích pro potřeby státní správy BETA

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    České vysoké učení technické v Praze / Fakulta dopravní

  • Druh soutěže

    VZ - Veřejná zakázka

  • Číslo smlouvy

    201201019

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Conceptual plan of rail traffic management on tracks owned by the state - Czech Republic

  • Anotace anglicky

    1) Show the difference, including terminology, between the remote control of railway traffic and remote controlled interlocking plant of railway traffic. 2) Determination of the basic operating concept of technology in the context of railway operations.3) Gradual implementation of regional dispatching centers (RDP) and linked to a central dispatcher center (CDP) Prague and Přerov. 4) Examination of the necessity of two CDP´s. 5) Show the fundamental difference between the remote control operation in the railway section and railway junction. 6) Determination of concept for the management of RDP and CDP in relation to railway nodes and their technology work. 7) Demonstrate clear link above aspects in the subsequent economic and financial decisions, i.e.meaningful and transparent use of embedded state capital and operating funds. 8) Get a specific increase traffic safety, particularly in relation to the European railway Traffic Management System (ERTMS) in providing technical and operational connectivity (interoperability) of the European rail system at the control rail traffic, especially at higher operating speeds of trains. 9) Demonstrate the need for coordinating the implementation of workplace TOP management, particularly in cases of operationalmanagement of accidents and exceptionality in relation to the IRS state. 10) Demonstrate operational necessity, but also completely systematic and predictable control rail traffic through well-defined procedures within each sub-activity. 11) Demonstratethe need for reciprocal links dispatching sites management infrastructure, service centers, freight forwarders, integrated transport system and logistics. 12) Demonstrate the need for a training center with appropriate technology designed for such rail traffic management in the Czech Republic in relation to the European railway system.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • CEP - vedlejší obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20104 - Transport engineering<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V termínu 9. 10. bylo vydáno osvědčení o certifikaci metodiky od MD ČR, byly předloženy podklady pro výsledky druhu Hneleg a Hleg. Oponentní komisi byl demonstrován výsledek druhu G-funkční vzorek.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    18. 10. 2012

  • Ukončení řešení

    18. 10. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    2. 11. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-TA0-TB-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    18. 9. 2020

Finance

  • Celkové uznané náklady

    792 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    792 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč