Koncepční záměr řízení železničního provozu na tratích ve vlastnictví státu ? České republiky
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program veřejných zakázek ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích pro potřeby státní správy BETA
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
České vysoké učení technické v Praze / Fakulta dopravní
Druh soutěže
VZ - Veřejná zakázka
Číslo smlouvy
201201019
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Conceptual plan of rail traffic management on tracks owned by the state - Czech Republic
Anotace anglicky
1) Show the difference, including terminology, between the remote control of railway traffic and remote controlled interlocking plant of railway traffic. 2) Determination of the basic operating concept of technology in the context of railway operations.3) Gradual implementation of regional dispatching centers (RDP) and linked to a central dispatcher center (CDP) Prague and Přerov. 4) Examination of the necessity of two CDP´s. 5) Show the fundamental difference between the remote control operation in the railway section and railway junction. 6) Determination of concept for the management of RDP and CDP in relation to railway nodes and their technology work. 7) Demonstrate clear link above aspects in the subsequent economic and financial decisions, i.e.meaningful and transparent use of embedded state capital and operating funds. 8) Get a specific increase traffic safety, particularly in relation to the European railway Traffic Management System (ERTMS) in providing technical and operational connectivity (interoperability) of the European rail system at the control rail traffic, especially at higher operating speeds of trains. 9) Demonstrate the need for coordinating the implementation of workplace TOP management, particularly in cases of operationalmanagement of accidents and exceptionality in relation to the IRS state. 10) Demonstrate operational necessity, but also completely systematic and predictable control rail traffic through well-defined procedures within each sub-activity. 11) Demonstratethe need for reciprocal links dispatching sites management infrastructure, service centers, freight forwarders, integrated transport system and logistics. 12) Demonstrate the need for a training center with appropriate technology designed for such rail traffic management in the Czech Republic in relation to the European railway system.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
CEP - hlavní obor
AE - Řízení, správa a administrativa
CEP - vedlejší obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20104 - Transport engineering<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
V termínu 9. 10. bylo vydáno osvědčení o certifikaci metodiky od MD ČR, byly předloženy podklady pro výsledky druhu Hneleg a Hleg. Oponentní komisi byl demonstrován výsledek druhu G-funkční vzorek.
Termíny řešení
Zahájení řešení
18. 10. 2012
Ukončení řešení
18. 10. 2013
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
2. 11. 2012
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP14-TA0-TB-U/01:1
Datum dodání záznamu
18. 9. 2020
Finance
Celkové uznané náklady
792 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
792 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč