Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vymezení metodických postupů implementace digitální infrastruktury základních a středních škol

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program veřejných zakázek ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích pro potřeby státní správy BETA

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VZ - Veřejná zakázka

  • Číslo smlouvy

    95999MT04/3

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Definition of methodologies implementation of digital infrastructure in primary and secondary schools

  • Anotace anglicky

    Partial solution to the problems of draft prospects thematic areas of research, development and innovation, reflecting the context, content and scope of the so-called. The fourth industrial revolution (ie. The concept of Industry 4.0), more information on the subject solution. Following the desired result we are required to address this issue as achieving this objective as follows. The research team recipient should according to best practices and current research methods proceed to be as exhaustive categorization (typology) situations that accompany the expansion of digital infrastructure of schools including emerging accompanying critical aspects (technology, security, legal, or other). These situations are based on the needs of the expanding school learning environment laced digital technologies. Based on this definition features beneficiary should establish methodologies reflecting pedagogical approaches and methods while respecting existing standards and maintaining the platform and product independence in digital technologies that enable the management of primary and secondary schools concentrate on the important and critical parameters of the expansion (or supporting expansion ) digital infrastructure of schools.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    BD - Teorie informace

  • CEP - další vedlejší obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    10102 - Applied mathematics<br>10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    27. 10. 2016

  • Ukončení řešení

    27. 12. 2016

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    17. 2. 2016

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP17-TA0-TB-U/06:1

  • Datum dodání záznamu

    27. 9. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    447 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    447 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč