Vymezení metodických postupů implementace digitální infrastruktury základních a středních škol
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program veřejných zakázek ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích pro potřeby státní správy BETA
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VZ - Veřejná zakázka
Číslo smlouvy
95999MT04/3
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Definition of methodologies implementation of digital infrastructure in primary and secondary schools
Anotace anglicky
Partial solution to the problems of draft prospects thematic areas of research, development and innovation, reflecting the context, content and scope of the so-called. The fourth industrial revolution (ie. The concept of Industry 4.0), more information on the subject solution. Following the desired result we are required to address this issue as achieving this objective as follows. The research team recipient should according to best practices and current research methods proceed to be as exhaustive categorization (typology) situations that accompany the expansion of digital infrastructure of schools including emerging accompanying critical aspects (technology, security, legal, or other). These situations are based on the needs of the expanding school learning environment laced digital technologies. Based on this definition features beneficiary should establish methodologies reflecting pedagogical approaches and methods while respecting existing standards and maintaining the platform and product independence in digital technologies that enable the management of primary and secondary schools concentrate on the important and critical parameters of the expansion (or supporting expansion ) digital infrastructure of schools.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
BD - Teorie informace
CEP - další vedlejší obor
IN - Informatika
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
10102 - Applied mathematics<br>10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.
Termíny řešení
Zahájení řešení
27. 10. 2016
Ukončení řešení
27. 12. 2016
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
17. 2. 2016
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné
Systémové označení dodávky dat
CEP17-TA0-TB-U/06:1
Datum dodání záznamu
27. 9. 2017
Finance
Celkové uznané náklady
447 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
447 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč