Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Validace a zpřesněný výzkum cílových segmentů komunikace témat digitálního vzdělávání a zavádění inovací ve vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program veřejných zakázek ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích pro potřeby státní správy BETA

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VZ - Veřejná zakázka

  • Číslo smlouvy

    TB95TACR999MT09

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Validation and refined research of target segments of digital communications topics of education and innovation in education

  • Anotace anglicky

    Suppliers will be provided with an internal guarantor's proposal contains characteristics of target segments of communication. His drafts for the first target group is listed in the annex of the contract. The aim of the vendor is as follows: - Verify that the delivered proposals naming all key segments, possibly on the basis of research activities will be complemented by additional and will be created for them the appropriate characteristics, - Verify whether the proposed segments are properly characterized, treatment characteristics, improvement of communication barriers for newly added target groups; - Findings or expert estimate of numbers (percentage of) individual segments across the range of recipients of communication, - Propose a methodology for continuous survey of attitudes of key segments of the issues of digital learning topics and innovations in education, and to describe the barriers for each segment of openness towards digital education topics and innovations in education; guidance material topics and innovation will be the contractor for a set of activities and measures Strategy digital education or relevant topics from the National Initiative for Industry 4.0 in relation to education, - Comparative analysis of existing media messages for each segment and incorporate into the methodology for establishing attitude recommendations for the design of the main messages in relation to the identified characteristics, attitudes, barriers and desirable target behavior, - Validate the methodology created for a target group selected by the supplier in close cooperation with the representative professional coordinator.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • CEP - další vedlejší obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    14. 11. 2016

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2016

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    17. 2. 2016

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP17-TA0-TB-U/06:1

  • Datum dodání záznamu

    27. 9. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    252 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    252 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč