Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NaSaPO - Národní sada prostorových objektů

Cíle projektu

Cílem projektu je vytvořit koncepci NaSaPO, která bude vymezovat základní technické parametry a vlastnosti NaSaPO a dále specifikovat podmínky pro institucionální a organizační zajištění NaSaPO jako zdroje garantovaných dat. V rámci koncepce zpracovat podklady pro legislativní ukotvení NaSaPO. Stanovení, jaká data budou fakticky tvořit obsah NaSaPO, kdo bude jaká data garantovat, podmínky a pravidla jejich poskytování a sdílení. Je nutné stanovit náklady na pořízení, správu a poskytování/sdílení dat a způsob financování ze strany jednotlivých garantů. Součástí potřeby je i vypracování koncepce správy prostorových dat a informací v informačních systémech veřejné správy,

Klíčová slova

spatialinformationobjects

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program veřejných zakázek v aplikovaném výzkumu a inovacích pro potřeby státní správy BETA2

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta aplikovaných věd

  • Druh soutěže

    VZ - Veřejná zakázka

  • Číslo smlouvy

    2019029

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    NaSaPO - National Set of Spatial Objects

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to create a NaSaPO concept that will define basic technical parameters and properties of NaSaPO and further specify the conditions for institutional and organizational provision of NaSaPO as a source of guaranteed data. Within the framework of the concept, prepare the documents for the legislative anchor of NaSaPO. Determining what data will in fact be generated by the NaSaPO content, who will guarantee the data, the terms and conditions of its provision and sharing. It is necessary to determine the costs of acquisition, management and provision / sharing of data and the way of financing by individual guarantors. The need is also to develop the concept of spatial data management and information in public administration information systems,

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50602 - Public administration

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    10508 - Physical geography

  • CEP - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    AE - Řízení, správa a administrativa
    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
    BC - Teorie a systémy řízení
    BD - Teorie informace
    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
    IN - Informatika

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Uspěl.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2020

  • Ukončení řešení

    31. 3. 2022

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    18. 8. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-TA0-TI-U

  • Datum dodání záznamu

    13. 7. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    13 999 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    13 999 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč

Uznané náklady

13 999 tis. Kč

Statní podpora

13 999 tis. Kč

0%


Poskytovatel

Technologická agentura ČR

OECD FORD

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Doba řešení

01. 01. 2020 - 31. 03. 2022