Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL01000081

Proměna role vysoké školy a inovace studijních programů v rámci fenoménu 4.0. v oblastech strojních, pedagogických a zdravotnických.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 1 (STA02018TL010)

  • Hlavní účastníci

    Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta strojní

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL01000081 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Innovation of study programmes of mechanical engineering, education and health care within the 4.0 Phenomenon - change of role of Higher Education Institution

  • Anotace anglicky

    The main output of this project is enhancing of readiness of graduates of tertiary study programs for rapidly changing expectations of the society and the labour market in the context of the 4.0 phenomenon-in their respective study program (FST, FPE, FZS), through suggested innovations of the study programs. Research will mainly focus on the topic of transversal skills and interdisciplinary understanding of all the sectors, that are rapidly gaining importance in the modern "4.0 society". Change of perspective is needed by all the members of the educational process (school, employer, student, other relevant stakeholders), and is represented e.g. by joint setting of methods and outcomes of the learning process of a successful graduate of a professional tertiary study program in "4.0".

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50401 - Sociology

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50602 - Public administration

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AE - Řízení, správa a administrativa<br>AM - Pedagogika a školství<br>AO - Sociologie, demografie

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 2. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-TA0-TL-U/02:1

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    10 596 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    9 526 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    585 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    486 tis. Kč