Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ETA 2 (STA02018TL020)
Hlavní účastníci
Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta ekonomická
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL02000055 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Effective marketing as a tool to ensure the competitiveness and sustainable development of non-profit organizations providing social services
Anotace anglicky
The aim of the project is to create a functional marketing tool to ensure the competitiveness and sustainability of non-governmental non-profit organizations, taking into consideration the latest development trends in the non-profit sector. The intention is to combine the efforts of various scientific fields and to provide non-profit organizations (NGO) with a stable tool to achieve a competitive advantage. The anticipated effect of the project is a sustainable and competitive non-governmental non-profit organization with diversified sources of income and with lower dependency on public funding from 2020 onwards. After 2020, when the project has concluded, non-governmental non-profit organizations providing social services will be able to successfully apply the acquired methodology.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50204 - Business and management
OECD FORD - vedlejší obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
OECD FORD - další vedlejší obor
50602 - Public administration
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AE - Řízení, správa a administrativa<br>AH - Ekonomie<br>AO - Sociologie, demografie<br>GA - Zemědělská ekonomie
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2019
Ukončení řešení
31. 12. 2020
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2020
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP21-TA0-TL-U/02:1
Datum dodání záznamu
30. 6. 2021
Finance
Celkové uznané náklady
6 152 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
4 908 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
498 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
747 tis. Kč