Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL02000055

Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby

Cíle projektu

Cílem projektu je tvorba funkčního marketingového nástroje k zajištění konkurenceschopnosti a udržitelnosti pro nestátní neziskové organizace se zohledněním vývojových trendů v oblasti neziskového sektoru. Záměrem je spojit úsilí relevantních vědních disciplín a nabídnout jej nestátní neziskové organizaci (NNO), která má diverzifikované financování se sníženou závislostí na veřejných zdrojích od roku 2020. Po roce 2020 po ukončení projektu budou moci NNO poskytující sociální služby metodiku úspěšně aplikovat.

Klíčová slova

marketing management toolsustainabilitycompetitivenessnon-profit organizationsocial services

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 2 (STA02018TL020)

  • Hlavní účastníci

    Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta ekonomická

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL02000055 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Effective marketing as a tool to ensure the competitiveness and sustainable development of non-profit organizations providing social services

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to create a functional marketing tool to ensure the competitiveness and sustainability of non-governmental non-profit organizations, taking into consideration the latest development trends in the non-profit sector. The intention is to combine the efforts of various scientific fields and to provide non-profit organizations (NGO) with a stable tool to achieve a competitive advantage. The anticipated effect of the project is a sustainable and competitive non-governmental non-profit organization with diversified sources of income and with lower dependency on public funding from 2020 onwards. After 2020, when the project has concluded, non-governmental non-profit organizations providing social services will be able to successfully apply the acquired methodology.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50204 - Business and management

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50602 - Public administration

  • CEP - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    AE - Řízení, správa a administrativa
    AH - Ekonomie
    AO - Sociologie, demografie
    GA - Zemědělská ekonomie

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-TA0-TL-U/02:1

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    6 152 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 908 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    498 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    747 tis. Kč

Základní informace

Uznané náklady

6 152 tis. Kč

Statní podpora

4 908 tis. Kč

79%


Poskytovatel

Technologická agentura ČR

OECD FORD

Business and management

Doba řešení

01. 01. 2019 - 31. 12. 2020