Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby
Cíle projektu
Cílem projektu je tvorba funkčního marketingového nástroje k zajištění konkurenceschopnosti a udržitelnosti pro nestátní neziskové organizace se zohledněním vývojových trendů v oblasti neziskového sektoru. Záměrem je spojit úsilí relevantních vědních disciplín a nabídnout jej nestátní neziskové organizaci (NNO), která má diverzifikované financování se sníženou závislostí na veřejných zdrojích od roku 2020. Po roce 2020 po ukončení projektu budou moci NNO poskytující sociální služby metodiku úspěšně aplikovat.
Klíčová slova
marketing management toolsustainabilitycompetitivenessnon-profit organizationsocial services
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ETA 2 (STA02018TL020)
Hlavní účastníci
Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta ekonomická
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL02000055 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Effective marketing as a tool to ensure the competitiveness and sustainable development of non-profit organizations providing social services
Anotace anglicky
The aim of the project is to create a functional marketing tool to ensure the competitiveness and sustainability of non-governmental non-profit organizations, taking into consideration the latest development trends in the non-profit sector. The intention is to combine the efforts of various scientific fields and to provide non-profit organizations (NGO) with a stable tool to achieve a competitive advantage. The anticipated effect of the project is a sustainable and competitive non-governmental non-profit organization with diversified sources of income and with lower dependency on public funding from 2020 onwards. After 2020, when the project has concluded, non-governmental non-profit organizations providing social services will be able to successfully apply the acquired methodology.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50204 - Business and management
OECD FORD - vedlejší obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
OECD FORD - další vedlejší obor
50602 - Public administration
CEP - odpovídající obory
(dle převodníku)AE - Řízení, správa a administrativa
AH - Ekonomie
AO - Sociologie, demografie
GA - Zemědělská ekonomie
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2019
Ukončení řešení
31. 12. 2020
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2020
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP21-TA0-TL-U/02:1
Datum dodání záznamu
30. 6. 2021
Finance
Celkové uznané náklady
6 152 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
4 908 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
498 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
747 tis. Kč
Základní informace
Uznané náklady
6 152 tis. Kč
Statní podpora
4 908 tis. Kč
79%
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
OECD FORD
Business and management
Doba řešení
01. 01. 2019 - 31. 12. 2020