Bariéry v inkluzi a jejich překonávání - implementace v prostředí českých základních škol
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ETA 2 (STA02018TL020)
Hlavní účastníci
Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL02000064 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
BeIN: Tackling Obstacles in the Way of Inclusion - Implementation at Czech primary schools
Anotace anglicky
Within the project, we want to create "Summary of barriers in inclusion and its resolution". Also, we want to open an e-learning course with interactive outline providing methodical support for teachers and other applicants in school inclusion. Our other goal is to create a platform for meetings that can be in different formats that will be designed and created during the project. That could vary in forms: tandem teaching, reciprocal inspection, program days, happenings, projects, workshops and some forms not realized yet. The formats of these platforms will be refined during the project and they will be concluded in creating the meeting platform methodology to reflect experience and example of good practice of all actors including schools, faculty of education, community and students.
Vědní obory
Kategorie VaV
VV - Experimentální vývoj
OECD FORD - hlavní obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
OECD FORD - vedlejší obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
OECD FORD - další vedlejší obor
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Řešení projektu bylo na vysoké odborné úrovni a lze konstatovat, že projekt uspěl podle zadání. Projekt erudovaným způsobem reaguje na poptávku po odborných a ucelených myšlenkách v oblasti vzdělávacího procesu s přihlédnutím na inkluzi, kterých je zatím na celonárodní úrovni nedostatek.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2019
Ukončení řešení
31. 12. 2021
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2021
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP22-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
30. 6. 2022
Finance
Celkové uznané náklady
3 623 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 900 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
725 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč