Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL02000064

Bariéry v inkluzi a jejich překonávání - implementace v prostředí českých základních škol

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 2 (STA02018TL020)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL02000064 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    BeIN: Tackling Obstacles in the Way of Inclusion - Implementation at Czech primary schools

  • Anotace anglicky

    Within the project, we want to create "Summary of barriers in inclusion and its resolution". Also, we want to open an e-learning course with interactive outline providing methodical support for teachers and other applicants in school inclusion. Our other goal is to create a platform for meetings that can be in different formats that will be designed and created during the project. That could vary in forms: tandem teaching, reciprocal inspection, program days, happenings, projects, workshops and some forms not realized yet. The formats of these platforms will be refined during the project and they will be concluded in creating the meeting platform methodology to reflect experience and example of good practice of all actors including schools, faculty of education, community and students.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešení projektu bylo na vysoké odborné úrovni a lze konstatovat, že projekt uspěl podle zadání. Projekt erudovaným způsobem reaguje na poptávku po odborných a ucelených myšlenkách v oblasti vzdělávacího procesu s přihlédnutím na inkluzi, kterých je zatím na celonárodní úrovni nedostatek.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 623 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 900 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    725 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč