Inovativní komunikační a osvětová platforma využívající relevantní moderní vzdělávací nástroje v tematické oblasti environmentální stopy spotřeby cílená na edukaci generace Z v kontextu zvyšování odolnosti ekonomiky založené na znalostech a inovacích
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA
Veřejná soutěž
STA02023TQ010
Hlavní účastníci
Univerzita Pardubice / Dopravní fakulta Jana Pernera
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TQ01000095 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Innovative communication and awareness-raising platform using relevant modern educational tools to teach the topic of environmental footprint of consumption to generation Z in the context of increasing the resilience of knowledge-based economy
Anotace anglicky
The aim of the project is to raise awareness and significantly innovate communication with and education of Generation Z in the area of environmental footprint of consumption both in its content and form, drawing on the innovation potential of social sciences and humanities. The objective will be achieved by developing a unique awareness and education platform based on a software solution and omni-channel approach and by implementing modern communication and educational tools and approaches that fully reflect the needs of Generation Z and are relevant for their effective education. The platform development will involve a unique interdisciplinary team of university students, faculty, high school representatives and an external application guarantor. Goal reached in: 2 years.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - vedlejší obor
50704 - Environmental sciences (social aspects)
OECD FORD - další vedlejší obor
50803 - Information science (social aspects)
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>AO - Sociologie, demografie
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 9. 2023
Ukončení řešení
31. 8. 2025
Poslední stav řešení
K - Končící víceletý projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2024
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP25-TA0-TQ-R
Datum dodání záznamu
20. 2. 2025
Finance
Celkové uznané náklady
4 193 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
3 347 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
845 tis. Kč