Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ01000095

Inovativní komunikační a osvětová platforma využívající relevantní moderní vzdělávací nástroje v tematické oblasti environmentální stopy spotřeby cílená na edukaci generace Z v kontextu zvyšování odolnosti ekonomiky založené na znalostech a inovacích

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02023TQ010

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Pardubice / Dopravní fakulta Jana Pernera

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ01000095 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Innovative communication and awareness-raising platform using relevant modern educational tools to teach the topic of environmental footprint of consumption to generation Z in the context of increasing the resilience of knowledge-based economy

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to raise awareness and significantly innovate communication with and education of Generation Z in the area of environmental footprint of consumption both in its content and form, drawing on the innovation potential of social sciences and humanities. The objective will be achieved by developing a unique awareness and education platform based on a software solution and omni-channel approach and by implementing modern communication and educational tools and approaches that fully reflect the needs of Generation Z and are relevant for their effective education. The platform development will involve a unique interdisciplinary team of university students, faculty, high school representatives and an external application guarantor. Goal reached in: 2 years.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50803 - Information science (social aspects)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>AO - Sociologie, demografie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2023

  • Ukončení řešení

    31. 8. 2025

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2024

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 193 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 347 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    845 tis. Kč