Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ01000538

Sociální a motivační faktory studia a jejich vliv na studijní výsledky v terciárním vzdělávání se zaměřením na technické obory

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02023TQ010

  • Hlavní účastníci

    Filosofický ústav AV ČR, v. v. i.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ01000538 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Social and motivational factors of study and their influence on study results in tertiary education with a focus on technical fields

  • Anotace anglicky

    The project aims to create recommended procedures for effective work with social and motivational factors affecting study results. It is elicited from interdisciplinary research with a core in robust sociological analysis, which will be broadened by machine learning and AI methods. The unique connection of various sources and types of data (quant. and qual.) with the background in various disciplines will allow to address the problem in its complexity without omitting both hard indicators about students and the course of their studies, as well as their subjective evaluations of their studies over time and own lived experience. The intention is to provide higher education institutions with the means to work with the needs and potential of students, thus assisting to dropout prevention.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2023

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2025

  • Poslední stav řešení

    B - Běžící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    30. 10. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    8 600 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    6 830 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 770 tis. Kč