Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ03000519

BuddyUP! Podpora začleňování ohrožených dětí žijících v segregovaném prostředí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02024TQ030

  • Hlavní účastníci

    Ostravská univerzita / Fakulta sociálních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ03000519 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    BuddyUP! Supporting the inclusion of vulnerable children living in segregated environments

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to support the integration of children and adolescents at risk of social exclusion into society by setting up a functional and comprehensive student Buddy program that will enable: a) the creation of a systematic structure for providing support; b) support to increase the professional identity and readiness of students of social work to cope with professionally challenging situations and the use of anti-oppressive approaches. The main outputs of the project are the creation of: (1) software enabling the use of online reflective tools for students, as the main means for their case management when working with (at-risk) children and (2) Methodology for providing the student Buddy program to support the inclusion of children and youth at risk of social exclusion.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>AO - Sociologie, demografie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2024

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2025

  • Poslední stav řešení

    Z - Začínající víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    13. 3. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 885 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 429 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    455 tis. Kč