Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace produktů AG COM ? marketingová analýza

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Královéhradecký kraj

  • Program

    Regionální inovační fond Královéhradeckého kraje - Inovační vouchery 2010

  • Veřejná soutěž

    Inovační vouchery 2010 KHK (SKHK201000001)

  • Hlavní účastníci

    AG COM, a.s.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    RIF 2010 - 2

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Innovation of AG COM products - marketing analysis

  • Anotace anglicky

    Company AG COM, a.s., headquartered in Smiřice provides services in ICT and employs 55 qualified staff. The demand of customers for products and services from current portfolio of the company dropped in the past two years. Management of the company as one of its strategic objectives for maintaining competitiveness and employment has decided to upgrade offer of the products and services. One of possible innovative potentials is delivery of solutions covering increasing availability of ICT services and improving information security. This decision is based on the fact that many companies and institutions are increasingly dependent on the availability of ICT services. At the same time the risk of unauthorized use of ICT greatly increases and consequentlythe possibility of misuse of information is higher. Company AG COM needs to complete market analysis within Královéhradecký region before an investment to above mentioned innovation. Faculty of Informatics and Management of the University Hradec Kralovewill complete market analysis in selected companies and institutions in Královéhradecký region for AG COM. The Faculty will evaluate the level of awareness of potential customers about potential security risks and the importance of this problem solving.The Faculty will define the potential market, needs of specific companies, will define priorities, will identify their requirements and volume of the planned investments. Then the marketing mix for successful launching of innovative services in the region will be defined. The company AG COM subsequently incorporates outputs of the analysis into its innovation projects to protect investments. As a provider of knowledge will be involved staff of the Management Department, which gives lessons of managementtraining, marketing, logistics, law, psychology, sociology and selected cross-sectoral subjects. The company AG COM will be in involved by division management and Marketing Manager.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    IN - Inovace

  • CEP - hlavní obor

    IN - Informatika

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    UHK provedla pro AG COM základní marketingovou analýzu trhu, jejímž výstupem bylo zmapování aktuální situace v oblasti dodávek řešení zaměřených na bezpečnost a dostupnost služeb ICT v organizacích a subjektech v Královéhradeckém kraji. Analýza trhu byla uskutečněna metodou dotazníkového šetření, struktura otázek v dotazníku byla připravována ve spolupráci s AG COM, a.s.. UHK dále zajistila distribuci dotazníků k respondentům, jejich návratnost a zpracování vybraných dat základními metodami popisné statistiky. Získání těchto znalostí umožnilo společnosti AG COM další rozvoj, optimalizace a inovaci jednotlivých řešení zvýšení bezpečnosti a dostupnosti služeb ICT. Projekt zároveň přispěl ke zvýšení informovanosti jednotlivých subjektů o této problematice.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 12. 2010

  • Ukončení řešení

    15. 3. 2011

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 12. 2010

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP12-KHK-UB-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    23. 10. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    110 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    110 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    55 tis. Kč