Filtry
Systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE (TL02000423)
Cílem projektu je vytvořit softwarový (sw) nástroj pro podporu marketingového rozhodování destinací na úrovni ČR, kraje a turistické oblasti (DestinACE). Tento, nejen v ČR unikátní a inovativní sw nástroj, bude integrovat existující sekundár...
Business and management
- 2019 - 2022 •
- 4 316 tis. Kč •
- 2 814 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (65%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Prototyp produktu cestovního ruchu podle principu designového myšlení (UEPRKKK201412)
Vytvoření databáze klíčových prvků rozvojových témat a z nich vycházející návrh prototypu inovativního produktu cestovního ruchu vzniklého s použitím principu designového myšlení a designu služeb.......
AK - Sport a aktivity volného času
- 2014 - 2014 •
- 205 tis. Kč •
- 170 tis. Kč •
- KKV
Řešení projektu: 1. 5. 2014 - 31. 10. 2014
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (83%)
Poskytovatel: Karlovarský kraj
Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice (GA402/95/0136)
transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového manageme...
AH - Ekonomie
- 1995 - 1997 •
- 1 572 tis. Kč •
- 1 572 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1995 - 1. 1. 1997
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Struktury prostorových interakcí role vzdálenosti a prostorových vzorů (GA24-12009S)
Projekt se věnuje hodnocení role vzdálenosti a alternativ prostorových vzorů ve výzkumu struktury prostorových interakcí na příkladech dvou rozdílných hierarchických úrovní. Podrobně analyzuje několik regionálních členění České republiky založených n...
Cultural and economic geography
- 2024 - 2026 •
- 3 884 tis. Kč •
- 3 884 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2024 - 31. 12. 2026
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Symbolika spotřebního chování v marketingu (GA402/99/0514)
Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových
AH - Ekonomie
- 1999 - 2001 •
- 373 tis. Kč •
- 373 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1999 - 1. 1. 2001
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)
"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové atribuce ...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2024 - 2025 •
- 19 726 tis. Kč •
- 9 863 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 2. 1. 2024 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Automatizace tvorby marketingového obsahu umělou inteligencí - Incomaker NEXT (FW06010538)
Cílem projektu je vytvoření software: systému pro automatické vytváření marketingového obsahu s využitím umělé inteligence Incomaker NEXT. Účelem systému je automaticky generovat texty a grafiku pro kampaně digitálního marketingu, u...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2023 - 2025 •
- 16 526 tis. Kč •
- 11 560 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2023 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (70%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Marketingový potenciál českého operního publika (DD07P03OUK003)
Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření...
AA - Filosofie a náboženství
- 2007 - 2011 •
- 484 tis. Kč •
- 484 tis. Kč •
- MK
Řešení projektu: 1. 3. 2007 - 31. 12. 2011
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo kultury
Marketingové středisko pro textilní podniky (TC 96/37/96)
Zvýšení úrovně marketingu v textilním průmyslu v České republice...
JR - Ostatní strojírenství
- 1996 - 1997 •
- 965 tis. Kč •
- 475 tis. Kč •
- MH
Řešení projektu: 1. 1. 1996 - 1. 1. 1997
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (49%)
Poskytovatel: Ministerstvo hospodářství
Vytvoření komplexního modelu zjišťování přepravních vztahů v území ČR (CG721-125-190)
Vytvoření komplexního modelu přepravních vztahů v území ČR a definice metodiky jeho tvorby, analýza dopravního chování obyvatel ČR ve vazbě na volbu dopravního prostředku. Sumarizace podkladů pro efektivní plánování veřejné dopravy ve státní správě.....
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
- 2007 - 2010 •
- 7 400 tis. Kč •
- 6 210 tis. Kč •
- MD
Řešení projektu: 1. 4. 2007 - 31. 12. 2010
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (84%)
Poskytovatel: Ministerstvo dopravy
- 1 - 10 z 241