Filtry
VIRTUÁL - Prostředky virtuální reality v modernizované koncepci budování Operačně taktického systému velení a řízení pozemních sil (OTS VŘ PozS) AČR (OPMASUN200701)
Zpracování analýzy využití prostředků virtuální reality pro vyšší stupně velení a řízení.Ověření použitelnosti prostředků virtuální reality v podmínkách velení a řízení v AČR.Demonstrace použití prezentační vrstvy uživatelského rozh...
KA - Vojenství
- 2007 - 2008 •
- 1 037 tis. Kč •
- 997 tis. Kč •
- MO
Řešení projektu: 1. 4. 2007 - 31. 12. 2008
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (96%)
Poskytovatel: Ministerstvo obrany
Sociálně-motivační efekt virtuální reality v distančním vzdělávání (TQ01000181)
Projekt se bude soustředit na možnosti inovativního využití virtuální reality (VR) v novém kontextu, a to skrze aktivní spolupráci ve virtuálním prostředí rate). Dílčí cíle projektu jsou: 1) Empirické ověření vlivu kolaborativní
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2023 - 2026 •
- 11 481 tis. Kč •
- 9 507 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 9. 2023 - 30. 11. 2026
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (83%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
VR vzdělávací platforma (FX03030080)
Hlavním cílem projektu je inovace stávající softwarové cloudové platformy pro distribuci a konzumaci aplikací založených na technologii Virtuální reality (VR) a Rozšířené reality (AR). Platforma umožní ve VR/AR pro...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2021 - 2023 •
- 8 472 tis. Kč •
- 4 134 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 5. 2021 - 31. 7. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (49%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Nástroje virtuální reality pro interaktivní simulátory s pohyblivou plošinou (FW01010189)
Cílem projektu je vývoj metod využití VR technologie v moderních inovativního VR simulátoru s pohyblivou plošinou a otestování celého zařízení v poloprovozu. Hlavním cílem je implementace VR technologie do profesionálních s...
Robotics and automatic control
- 2020 - 2022 •
- 7 308 tis. Kč •
- 5 071 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2020 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (69%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Výcvik zaměřený na zvyšování připravenosti policistů pro psychicky a komunikačně náročné situace pomocí virtuální reality (TL03000050)
všech zúčastněných. Za pomoci odborníků z různých oborů vytvoříme VR (virtual reality) aplikaci pro výcvik policistů, jejíž účinnost bude následně ověřena prostřednictvím mezinárodní srovnávací studie. Pro efektivní využív...
Cognitive sciences
- 2020 - 2023 •
- 13 421 tis. Kč •
- 10 463 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 8. 2020 - 31. 12. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (78%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Neurorehabilitační pomůcka (EG21_374/0027088)
Cílem projektu je výzkum a vývoj prototypu rehabilitačního nástroje, který využívá umělou inteligenci pro interpretaci mozkových signálů. Prototyp představuje možnosti využití virtuální reality a funkční elektrické stimulace pro simulaci poh...
Electrical and electronic engineering
- 2022 - 2023 •
- 15 279 tis. Kč •
- 0 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 30. 5. 2022 - 31. 5. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (0%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Chytrá platforma založená na monitorování fyziologických dat a biofeedbacku ve VR pro rehabilitaci pacientů (TQ16000045)
realitu kombinovanou s biofeedbackem a monitorováním fyziologických dat pro rehabilitaci. Platforma rozšíří stávající systém VR Vitalis pro rehabilitaci ve VR a systém VR Vitalis, který bude doplněn o nové scénáře...
Medical engineering
- 2025 - 2027 •
- 19 913 tis. Kč •
- 14 935 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2025 - 31. 12. 2027
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (75%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Aplikace VR Vitalis pro edukaci k autokinezioterapii ve virtuální realitě (FW04020080)
Hlavním cílem je vytvořit 10 aktivizačních motivačně-edukačních cviků s herními prvky ve virtuální realitě, které by se mohly využívat pacienty například s neurodegenerativním onemocněním (Parkinsonnova choroba), dále by sloužily pro výuku f...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2022 - 2024 •
- 17 621 tis. Kč •
- 13 175 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2022 - 31. 12. 2024
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (75%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Virtuální realita a zvládání procedurální bolesti u pacientů s popáleninovým traumatem (TL03000090)
a pilotně ověřené aplikace pro virtuální realitu (dále VR). První studie na toto, relaxační techniky), které jsou založeny na odvedení pozornosti od pocitu bolesti. VR také shodují na příznivé roli imerzivity, tzn. pocitu ...
Psychology (including human - machine relations)
- 2020 - 2023 •
- 13 847 tis. Kč •
- 11 018 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 5. 2020 - 31. 12. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
SW technologie pro AR/VR aplikace řešení Fata Morgana 2.0 (FW03010634)
Cílem projektu je výzkum a vývoj technologií za účelem jejich aplikace na novou generaci SW společnosti žadatele Fata Morgana 2.0. Klíčové novosti se projeví především v rámci modulů zajištujících funkci tzv. Remote presence, která bude real time kom...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2021 - 2023 •
- 39 096 tis. Kč •
- 22 143 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2021 - 30. 6. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (57%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
- 1 - 10 z 586